Reklamacje i zwroty

Najczęciej zadawane pytania:

 

a. Zwroty / Reklamacje

 

-  zwrot zakupionych produktów, zgodnie z regulaminem:

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: SMYKSPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl

- Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (liczy się termin wysyłki).

- klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu.

- reklamacje jakościowe, zgodnie z regulaminem:

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady produktu oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie w części  „Reklamacja towaru”.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- pisemnie na adres: SMYK SPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;

-. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl;

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres:

SMYKSPORT, ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock..

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

b. Gwarancja

 

Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie objęte są 24 miesięczną ochroną,

gwarantującą jakość zakupionych u nas produktów.

W przypadku wystąpienia problemów z zakupionym w naszym sklepie produktem, prosimy o postępowanie,

zgodne z regulaminem (pkt.6).

 

c. Dostępność produktów.

 

Większość produktów z naszej oferty jest dostępna na bieżąco z naszego magazynu lub sklepów stacjonarnych, dlatego też staramy się aby zagwarantować dostawę w ciągu 24 godzin, w przypadku, gdy zamówienie zostało złożone do godziny 12.00, w przypadku zamówień złożonych później, nadal staramy się o dostawę możliwie najszybszą, ale może to być 48 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy produkt jest z magazynu zewnętrznego, przesyłka może być zrealizwowana w ciągu 2-3 dni.

W przypadku, gdy dany produkt, z przyczyn logistycznych, ma przedłużony termin realizacji, wówczas stosowną 

informację zawieramy, przy każdym produkcie, wskazując możliwy termin realizacji.

 

d. Paragon / Faktura

Do każdej wysyłki dołączamy paragon fiskalny.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać Fakturę VAT, prosimy o taką informację w uwagach, wraz z podaniem danych firmowych tj.:

Nazwy, Adresu, Numeru NIP

 

e. Koszty Dostawy

 

KAŻDA DOSTAWA PRODUKTÓW, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 199,99 PLN -  GRATIS !!!

W innym wypadku Koszty dostawy:

- kurier DHL / UPS / INPOST (przedpłata): 15,99 Pln (do 30 kg)

- kurier DHL / UPS / INPOST  (pobranie):       25 Pln (do 30 kg)

- Poczta Polska (w zależności od wagi):    18,00 Pln (do 15 kg)

- PACZKOMATY INPOST 9,99 Pln

 

f. Płatności

 

Preferowaną formą płatności jest płatność online

Jeśli preferują Państwo przelew tradycyjny prosimy o wpłatę na nasz rachunek bankowy:

AIM GRUPA Sp. z o.o.
Sieniawska 11
04-939 Warszawa
Rachunek ING Bank:
52 1050 1025 1000 0090 8059 6050

W przypadku chęci skorzystania z innej formy płatności, prosimy o informację w uwagach, wówczas
obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem przedstawienia innych wariantów płatności

Pliki do pobrania:

REIMA Czapka dla dzieci z filtrem UVREIMA Czapka dla dzieci z filtrem UV BestsellerPromocjaDarmowa DOSTAWA
REIMA CZAPKA JUNIOR ALYTOS 528532-6530 BLUE
DODATKOWE
-10%
z kodem
LATO10


Kurtka dla dzieci LEGO Wear wodoodporna JORI 206  213 YellowKurtka dla dzieci LEGO Wear wodoodporna JORI 206  213 Yellow NowośćBestsellerPromocja
Kurtka dla dzieci LEGO Wear wodoodporna JORI 206 213 Yellow
DODATKOWE
-10%
z kodem
LATO10
Kamizela_dla_dzieci_LEGO_Wear_granatowa_ubrania_lego_sklepKamizela_dla_dzieci_LEGO_Wear_granatowa_ubrania_lego_sklep NowośćBestsellerPromocja
Kamizela dla dzieci LEGO Wear SKY 206 590 Dark Navy
DODATKOWE
-10%
z kodem
LATO10
Newsletter
NEWSLETTER 1