Reklamacje i zwroty

Najczęciej zadawane pytania:

 

a. Zwroty / Reklamacje

 

-  zwrot zakupionych produktów, zgodnie z regulaminem:

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny
i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: SMYKSPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl

 

- reklamacje jakościowe, zgodnie z regulaminem:

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)
są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady
Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie w części  „Reklamacja towaru”.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- pisemnie na adres: SMYK SPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;

-. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl;

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres:

SMYKSPORT, ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock..

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

b. Gwarancja

 

Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie objęte są 24 miesięczną ochroną,

gwarantującą jakość zakupionych u nas produktów.

W przypadku wystąpienia problemów z zakupionym w naszym sklepie produktem, prosimy o postępowanie,

zgodne z regulaminem (pkt.6).

 

c. Dostępność produktów.

 

Większość produktów z naszej oferty jest dostępna na bieżąco z naszego magazynu lub sklepów stacjonarnych,

dlatego też staramy się aby zagwarantować dostawę w ciągu 24 godzin, w przypadku, gdy zamówienie zostało złożone do godziny 12.00, w przypadku zamówień złożonych później, nadal staramy się o dostawę możliwie najszybszą, ale może to być 48 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy produkt jest z magazynu zewnętrznego, przesyłka może być zrealizwowana w ciągu 2-3 dni.

W przypadku, gdy dany produkt, z przyczyn logistycznych, ma przedłużony termin realizacji, wówczas stosowną 

informację zawieramy, przy każdym produkcie, wskazując możliwy termin realizacji.

 

d. Paragon / Faktura

Do każdej wysyłki dołączamy paragon fiskalny.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać Fakturę VAT, prosimy o taką informację w uwagach, wraz z podaniem danych firmowych tj.:

Nazwy, Adresu, Numeru NIP

 

e. Koszty Dostawy

 

KAŻDA DOSTAWA PRODUKTÓW, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 199,99 PLN -  GRATIS !!!

W innym wypadku Koszty dostawy:

- kurier DHL / UPS / INPOST (przedpłata): 15,99 Pln (do 30 kg)

- kurier DHL / UPS / INPOST  (pobranie):       25 Pln (do 30 kg)

- Poczta Polska (w zależności od wagi):    18,00 Pln (do 15 kg)

- PACZKOMATY INPOST 9,99 Pln

 

f. Płatności

 

Preferowaną formą płatności jest płatność online

Jeśli preferują Państwo przelew tradycyjny prosimy o wpłatę na nasz rachunek bankowy:

AIM GRUPA Sp. z o.o.
Sieniawska 11
04-939 Warszawa
Rachunek ING Bank:
52 1050 1025 1000 0090 8059 6050

W przypadku chęci skorzystania z innej formy płatności, prosimy o informację w uwagach, wówczas
obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem przedstawienia innych wariantów płatności

Pliki do pobrania:

Newsletter

Zapisz się do Newslettera
Poinformujemy Cię o PROMOCJACH i NOWOŚCIACH !