Najczęciej zadawane pytania:
a. Zwroty / Reklamacje
- zwrot zakupionych produktów, zgodnie z regulaminem:
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- pisemnie na adres: SMYKSPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl
- Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (liczy się termin wysyłki).
- klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu.
- reklamacje jakościowe, zgodnie z regulaminem:
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady produktu oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie w części „Reklamacja towaru”.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: SMYK SPORT ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock.;
-. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@smyksport.pl;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres:
SMYKSPORT, ul. Karczewska 6, 05-400 Otwock..
Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
b. Gwarancja
Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie objęte są 24 miesięczną ochroną,
gwarantującą jakość zakupionych u nas produktów.
W przypadku wystąpienia problemów z zakupionym w naszym sklepie produktem, prosimy o postępowanie,
zgodne z regulaminem (pkt.6).
c. Dostępność produktów.
Większość produktów z naszej oferty jest dostępna na bieżąco z naszego magazynu lub sklepów stacjonarnych, dlatego też staramy się aby zagwarantować dostawę w ciągu 24 godzin, w przypadku, gdy zamówienie zostało złożone do godziny 12.00, w przypadku zamówień złożonych później, nadal staramy się o dostawę możliwie najszybszą, ale może to być 48 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy produkt jest z magazynu zewnętrznego, przesyłka może być zrealizwowana w ciągu 2-3 dni.
W przypadku, gdy dany produkt, z przyczyn logistycznych, ma przedłużony termin realizacji, wówczas stosowną
informację zawieramy, przy każdym produkcie, wskazując możliwy termin realizacji.
d. Paragon / Faktura
Do każdej wysyłki dołączamy paragon fiskalny.
Jeżeli chcą Państwo otrzymać Fakturę VAT, prosimy o taką informację w uwagach, wraz z podaniem danych firmowych tj.:
Nazwy, Adresu, Numeru NIP
e. Koszty Dostawy
KAŻDA DOSTAWA PRODUKTÓW, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 199,99 PLN - GRATIS !!!
W innym wypadku Koszty dostawy:
- kurier DHL / UPS / INPOST (przedpłata): 15,99 Pln (do 30 kg)
- kurier DHL / UPS / INPOST (pobranie): 25 Pln (do 30 kg)
- Poczta Polska (w zależności od wagi): 18,00 Pln (do 15 kg)
- PACZKOMATY INPOST 9,99 Pln
f. Płatności
Preferowaną formą płatności jest płatność online
Jeśli preferują Państwo przelew tradycyjny prosimy o wpłatę na nasz rachunek bankowy:
AIM GRUPA Sp. z o.o.
Sieniawska 11
04-939 Warszawa
Rachunek ING Bank:
52 1050 1025 1000 0090 8059 6050
W przypadku chęci skorzystania z innej formy płatności, prosimy o informację w uwagach, wówczas
obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem przedstawienia innych wariantów płatności
Pliki do pobrania: